picsába az űrhajókkal

éppen hányok. okádok. vért. szavakat. mocskot. hiányt. téged. csillagokat. hatfelé szabdalt szívet tüdőt májat zsírt beleket
rád fogok mosolyogni és megkérdem: ezek a tieid kedves? 
mellesleg hazudtál 
tudtam hogy ez lesz
megláttál
most meg megint én vagyok az aki nem érdemli meg hogy
minek folytassam?
(de majd inkább vele ugye? nem ér össze a combja sem. és ettől ő természetesen jobb fej is) 
mindig mindig mindig ez van
de miért? min változtassak basszameg?
mi folyik itt? őszintén
mert nem a víz a cseszett lefolyón.

kell zsír? nem kösz.
ez meg kistehén

6 megjegyzés:

  1. vagy facsarjunk ki szemgolyókat :P furcsa, hogy egy istenszabású, tud arról írni, milyen amikor szofisztikált bölénycsordák ugrálnak végig az intim szférámon. különben fura ez az egész, nem hogy az élet, de maga az eső, ami felragad a kurva ablakra, és fél liter fröccsért, vagy olcsó vörösboroskóláért sem hajlandó lejönni. abban, különbözünk, hogy Te eggyel nagyobb számot mondtál, és az Én gyermeikeimből hiányzik az értelem.

    VálaszTörlés
  2. istenszabásu? na de kérem
    mellesleg hallod, te nagyon szépen gondolkodsz!
    (és ezt iszonyatosan szépen fejezed ki.)

    VálaszTörlés
  3. szerintem pedig furcsa mert Én is ezt hiszem, meg azt is, hogy Te jobb vagy, és szívesen olvaskodom itt. a kedvencem: "csak tompa érzelmek véreznek.
    semmit sem éreznek de léteznek."

    VálaszTörlés
  4. hát tudod mocskok ezek az érzelmek egészen mocskok

    VálaszTörlés