nőnek öltözött férfi hang az egyenlet megoldásra vár

na figyelj baromira melegem van és csak remélhetem = fajtalanul            / -m
na figyelj baromira elegem van és csak remélhetem = fajtalanul - m
____________________
kérdésig fajult gondolatok vajon mi lesz itt itt ott
mi köztünk
ti köztetek
önök közt
énteőmitiők = mocskos halott miliők

az amit várok tőled nem más minthogy fogadj el olyannak
amilyennek látsz hallasz érzel 
(mondd, te is vérzel?)
ha nem megy, nagyon nem én elmagyarázom sosem lehet kiismerni senkit eléggé
még én sem magamat
senki sem magát
olyan nehéz ki vagyok én senkit senkit sem érdekel engem sem engem igen engem legfőképp a helyemen a fasz igen a vadidegen az
én vagyok a megtestesült önnön
zsírból épülök fel

beck zoli meg olyat írt egyszer, hogy kerítésember ez oly gyönyörű, nemde?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése