csak a fazsebem és én

nem emlékszem hány oszlop nem, nagyon nem
nem adtam üdvözletet sem, éppen tekerted a papírt, benne a mellékhatást
Tényleg nem tudom hány oszlop volt, sajnálom
a kavicsokat sem számoltam
a padok.. talán 6 vagy 10. segíts kérlek, látod, hogy nem emlékszek! bár te sem. végképp nem, de kérlek jelezz, ha tévedek.
végre normálisan el tudtam köszönni?
Adódjon hát, én lopni akarok! Lopni az alkalmat! Lopni saját magamnak, lopni a teret a helyzetet a pillanatnyi érzetet, a millió dobbanást ott középen. Természetesen mindehhez senki, de senki nem férhet hozzá, csak a fazsebem és én. Csak.

Felfeküdhetnék a boncasztalra is, de a lelkemet úgysem tudnátok megvizsgálni. Bár egyetlen személy ismer belül. Nem teljesen, de ismer. Azt is tudja, mit senki más. Gyakran mindent, soha semmit.
BEZZEG A BELEIM! Mennyi jósolni való, nemdebár?

(Téged pedig megöllek, te istenfélő szajha.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése