.nekem elég

a legapróbb felkészülést igénylő menetelhez is felkészültem a tudatra
hogy vigyázat vigyázva vigyázni kell
aprókat
lépni nehogy félre
patkáról zuhanni távoli messzeségbe
ahol tenger én úszni nem tudok bár a retinád megtanít 
meg fog tanítani akár így akár úgy 
és elérkezett mit már vártam és ki fog csúszni, haltenyér
pedig annyi baszott biztatás (bazmeg, megin' csak a káromlás?)
pár napos örvendezés ez jó ez tetszik bár tetszene később is tőled függ én ilyet nem tudok rád bízom mert én félek én vegetálok én halott vagyok már rég nem tudtad? 
lekésted a temetésem, egyszerű volt s röhejes: feltártam a lelkem, s elástam lényemet. elkönyveltem énemet érted már? senki sem látta, én vezettem a szertartást, senkit sem érdekel.
hagyjuk is de miért tekintek ennyit a jövőbe? 
álmodozás a javából szétbomlasztom a kényszerképzetet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése