hej anyu gáz van még a tévém is hangyát mutat


hej anyu gáz van kiömlött a fürdővíz elárasztotta az összes szobát és én kirohantam a ház elé utánam meg pórázon a félelem és később láttam de tényleg láttam hogy az ablakokon folyik kifelé a víz
még aranyhal is ficánkolt benne
ó hát ne félj kislányom itt egy úszógumi használd egészséggel
remek köszianyu!
anyu
a nyu
a nyulak szeretik a sárgarépát én meg mindig azt hittem fütyülni tudok tőle el is hiszem még a mai napig
ezért begörnyedek harmadnapra a szobámba és sárgarépát zabálok mint egy malac
mer' úgy eszek mint egy malac
örökre a kalitkámban maradsz
énekelsz


én meg cserébe lehetnék az ereidben csorgadozó vér kedves fiú
vagy férfi
mit bánom én
de vérként bejárnám a szívedet is 
aztán lehetek maga a szíved ami
"eddig még soha nem tapasztalt mértékben
korlátok nélkül növekszik egyre
a sztratoszférán át tör a végtelenbe
lehetek én is lehetek én is az az egy"


tudod nem mondok konkrétumokat ó dehogy még a végén magadra ismersz
akkor meg még én érezzem magam rosszul mert te rákérdezel hogy miazhogy
pedig én tényleg nem


de tudod mit? inkább leülök a földre magam elé teszem a mini tévémet ami recseg is meg sokszor hangyát mutat és tátott szájjal figyelem ahogy belecsapódnak a World Trade Centerbe majd a második becsapódásnál elordítom magam a magam módján hogy TERRORISTÁK! dzsiháddzsiháddzsihád MI VAN ITT EMBEREK KAPJUNK MÁR ÉSZHEZ
majd kikapcsolom a tévémet helyet csinálok a nagy tál sárgarépának és tökéletesítem a fütyülési tehetségemet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése